EASY SOLUTION
مرحبا بك فى منتدانا المتواضع
EASY SOLUTION
مرحبا بك فى منتدانا المتواضع
EASY SOLUTION
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

EASY SOLUTION

الحــــــــل السهــــــــــل لكــــــل الناس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايز تتطور من نفسك مهتم بمجال ادارة الموارد البشرية و عايز تبقى أخصائي موارد بشرية وتوصل لمنصب علمي وعملي متميز ***اقرا الكلام ده *

كاتب الموضوعرسالة
IBS Training Academy

عايز تتطور من نفسك مهتم بمجال ادارة الموارد البشرية و عايز تبقى أخصائي موارد بشرية  وتوصل لمنصب علمي وعملي متميز ***اقرا الكلام ده * Empty
مُساهمةموضوع: عايز تتطور من نفسك مهتم بمجال ادارة الموارد البشرية و عايز تبقى أخصائي موارد بشرية وتوصل لمنصب علمي وعملي متميز ***اقرا الكلام ده *   عايز تتطور من نفسك مهتم بمجال ادارة الموارد البشرية و عايز تبقى أخصائي موارد بشرية  وتوصل لمنصب علمي وعملي متميز ***اقرا الكلام ده * Emptyالأربعاء أبريل 23, 2014 1:38 pm

عايز تتطور من نفسك
مهتم بمجال ادارة الموارد البشرية و عايز تبقى أخصائي موارد بشرية
وتوصل لمنصب علمي وعملي متميز
***اقرا الكلام ده *
يعلن
أكاديمية اي بي اس عن
--------------
اقوي دبلومه ادارة الموارد البشرية
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من المتوقع أن يكون المشارك - بنهاية البرنامج - قادراً على :

1.إعداد كوادر عربية قادرة على قيادة مؤسسات الاعمال فيما يتعلق بإدارة الموارد البشرية، وقادرة على تقديم الدعم المهني والفني لمؤسساتها.
2. إن يصبح الدارس شريكا إستراتيجيا بالمؤسسة وقادرا على الترقي في إدارة الموارد البشرية.
3. التعرف على الوظائف الاساسية لإدارة الموارد البشرية بمؤسسات الاعمال.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سعر الدورة 1300 ج (خصم 25%)
بدءا من يوم
5/5/2014
للاستعلام والحجز :82 شارع مصطفي النحاس  - مدينة نصر
للحجز و الاستفسار :
Tel :26721467 - 01026330011

عايز تتطور من نفسك مهتم بمجال ادارة الموارد البشرية و عايز تبقى أخصائي موارد بشرية  وتوصل لمنصب علمي وعملي متميز ***اقرا الكلام ده * 9dNsydf

عايز تتطور من نفسك مهتم بمجال ادارة الموارد البشرية و عايز تبقى أخصائي موارد بشرية وتوصل لمنصب علمي وعملي متميز ***اقرا الكلام ده *
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» برنامج "الدبلوم التدريبي المتكامل في ادارة الموارد البشرية" تحت اشراف اكاديمية السادات للعلوم الادارية
» اكاديمية تدريب متخصصة تطلب مدربين ادارة اعمال
» دبلوم تدريبي فى ادارة المستشفيات معتمده من اكاديمية السادات للعلوم الادارية